Cum poate contribui Local SEO la dezvoltarea afacerii tale?

Căutările pe Google sunt făcute cu ajutorul anumitor cuvinte cheie. Utilizatorii vor să găsească o informație, se gândesc care ar fi cele mai potrivite cuvinte și le introduc în motorul de căutare. În doar câteva secunde apar și rezultatele returnate de motorul de căutare. Numai că rezultatele care sunt relevante pentru un utilizator sunt cele locale, de cele mai multe ori.

De exemplu, dacă vom căută pantofi de damă din piele naturală ne vom opri prima dată la rezultatele care trimit la magazine și firme din proximitatea noastră, din oraș sau dintr-un mall de la marginea orașului. Pentru ca noi, utilizatorii, să avem în rezultatele returnate trimiteri către afaceri locale, site-urile respective și firmele vor trebui să implementeze o strategie specială de SEO numită Local SEO.

Ideea este simplă: promovăm afaceri locale și serviciile corespondente unor comunități locale. Numele, website-ul unei companii și businessul în sine local, dintr-un oraș, de exemplu, vor fi oferite targetat celor care au nevoie reală de ele, le vor vedea pe acestea mai întâi. Cei care se interesează de afacere vor cumpără cel mai probabil produse și servicii locale, vor primi informații de care au nevoie exact atunci când caută un anumit lucru.

În prezent, cam 50% din toate căutările realizate pe Google au „intenție” locală, asta însemnând că un utilizator nu va căută flori și felicitări, ci va căută flori și felicitări în Craiova, în apropierea mea. Google ajută firmele care se folosesc de această tehnică, local SEO, și le permite să afișeze sub hărțile cu amplasarea lor un „local pack”, odată ce a fost detectată o căutare cu „intenție locală”.

Local pack include detalii despre orar, despre review, posibilitatea de a lăsă un review rapid și fotografii. Toate detaliile sunt luate de Google din Google My Business, fostul Google Local, din profilul business pus la dispoziție de Google. Un profil complet va cuprinde serviciile oferite, date de contact, descrierea businessului, categorii, orar. Este bine să fie mereu actualizat și cât mai bine redactat pentru un local pack de calitate și relevant pentru clienți și potențiali clienți.

Google My Business este doar o parte din ceea ce înseamnă citare. Citările sunt oricare dintre locurile în care NAPW- nume, adresa, număr telefon, URL – apare în online. Cele structurate apar în listele cu businessuri, cele nestructurate apar ca urmare a aparițiilor în presă sau în social media, informațiile sunt vizibile și sunt conectate de o pagină web. Citările sunt esențiale pentru orice site, pentru local SEO, acestea trebuie actualizate și întreținute să fie cât mai corecte și mai clare.

Principalele servicii local SEO sunt: localizarea website-ului (adică includerea orașului, țării, regiunii, citation building), site-ul trebuie să apară în directoare online și site-uri cu citări, revendicarea listării Google My Business, managementul de review-uri, rating-uri, construirea de backlink-uri de calitate.

Care e impactul local SEO asupra businessului?

· Clienții potențiali pot să descopere mai ușor afacerile care i-ar interesa. Foarte multe căutări locale vin din partea celor care nu sunt dintr-un oraș, de pildă, așa că un local SEO făcut ca la carte poate să lărgească publicul țintă al firmelor;

· Local SEO oferă clienților informațiile de care au nevoie, în momentul în care au nevoie;

· Și în absența unui site, local SEO ajută un business să apară în căutări locale, aducând mai mult trafic prin lead-uri online;

· 61% din cei care au realizat căutări locale au ajuns să interacționeze cu firmele;

· Local SEO ajută oamenii să ia o decizie de cumpărare și să vină în contact cu o anumită firmă. Cu cât găsesc mai multe informații despre o firmă pe internet, cu atât vor avea mai mare încredere în ea.

Cum poate ajută local SEO la dezvoltarea afacerii?

· Prin implementarea local SEO experiența utilizatorului este îmbunătățită, iar când clientul e mulțumit va cumpăra produse și servicii, astfel firma va avea profit;

· Produsele și serviciile sunt mai vizibile în online, numărul celor vândute va crește datorită local SEO;

· Local SEO ajută la generarea și convertirea mai multor lead-uri. Clienții caută informații despre firme sau despre produse și servicii înainte să cumpere, iar dacă le găsesc rapid continuă să interacționeze cu brandul respectiv și ajung să comande produsele sau serviciile respective;

· Local SEO contribuie la dezvoltarea brandului și la sporirea credibilității sale;

· Firmele au timp să se concentreze pe lucrurile importante, odată completat profilul Google My Business, la orice căutare vor apărea și toate informațiile necesare;

· Local SEO este gratuit, înseamnă că nu este nevoie de investiții inițiale și nu apar costuri pe parcurs;

· Implementarea local SEO e foarte simplă și presupune folosirea unor metode pe care oricine le poate înțelege și implementa;

· Costurile cu o campanie de SEO sunt reduse, te poți concentra doar pe o audiență targetată;

· Competiția este mult mai mică decât în cazul SEO-ului global, șansele să obții un ranking mai bun sunt foarte mari în nișa specifică.

FacebookLinkedInTwitterGoogle+

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Current month ye@r day *

Post Navigation

Facebook IconTwitter IconVisit Our Google + PageVisit Our Google + Page