Despre conținutul duplicat

Conținutul duplicat este o adevărată problemă în mediul online, de aceea abordez astăzi această temă. Conținutul  duplicat se referă la textele și paragrafele identice sau foarte asemănătoare, găsite de google pe mai mult site-uri. Conținutul duplicat face parte din categoria tehnicilor de optimizare black hat, însă site-urile care aplică această tehnică sunt penalizate foarte rapid, mai ales după ce a fost lansat algoritmul Panda.

Cea mai utilizată metodă de conținut duplicat este copierea textului de pe alte site-uri, uneori se mai fac modificări pentru a părea diferit sau pur și simplu nu se mai fac modificări. De regulă probleme de conținut duplicat s-au dovedit a fi prezente mai mult în rândul  magazinelor online, care dețin foarte multe produse, da și în cadrul altor site-uri. Google încearcă să depisteze acest tip de conținut pentru a ne oferi doar textele sursă și nu copiile acestora.

Ce ar trebui să reținem?

În primă fază nu trebuie să realizăm site-uri, pagini, subdomenii cu conținut  duplicat sau cu puțin conținut original. Prin intermediul Google Webmastertools putem stabili modul de indexare a unui site, se poate alege forma http://www. domeniu.ro sau www.domeniu.ro. In cazul in care continutul este publicat și pe alte site-uri este indicat să se transmită sursa originală. Cheia succesului în afacerile online o reprezintă  în mare parte conținutul, cu cât este mai bun, mai interesant, site-ul va avea de câștigat. Din ce în ce mai mulți webmasteri se plâng de conținut furat și încearcă să găsească soluții pentru a rezolva problema. Dacă nu se rezolva prin simplă contactare a celui care a copiat conținutul se poate face o plângere la google în care se va solicita scoaterea acelor pagini din căutări.

În urma update-ului Panda multe site-uri au fost penalizate datorită depistării de duplicate content, așa că mai bine ar fi  să vă bazați  pe un continut unic. Serviciile de content writing vă pot veni  în ajutor, dacă duceți lipsă de inspirație. Pentru cei cu magazine online, iată un scurt filmuleț prezentat de  Matt Cutts, leader-ul departamentului de websmap de la Google : http://www.youtube.com/watch?v=z07IfCtYbLw.

FacebookLinkedInTwitterGoogle+

2 Thoughts on “Despre conținutul duplicat

  1. Daca pe 2 sau 3 site-uri este publicat continut duplicat, ce sursa publica care iti arata care este cel original?

  2. coragate55 on ianuarie 29, 2014 at 11:44 am said:

    Site-ul meu este viatatasanatoasa.com. Am modificat design-ul paginilor folosind un template nou mai putin consumator de pixeli.
    Dupa publicare, Google, prin Webmaster Tools, imi considera noile pagini ca „duplicate content”.
    Lucru destul de grav! Ce pot sa fac in acest caz, ca noile pagini sa nu-mi fie considerate ca atare?
    Multumesc anticipat!

Lasă un răspuns la Cip Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Current month ye@r day *

Post Navigation

Facebook IconTwitter IconVisit Our Google + PageVisit Our Google + Page