TeCOMM eComerce Conference&Expo, 26-27 aprilie

TeCOMM-eComerceLa TeCOMM eComerce Conference&Expo, evenimentul premium de eCommerce, ai şansa să întâlneşti cei mai buni speakeri cu o experienţă vastă în acest domeniu important pentru afacerile online, poţi afla ce se ascunde în spatele succesului magazinelor online. Desfăşurat în perioada 26-27 aprilie 2017, la Radisson Blu Hotel, Bucureşti, TeCOMM eComerce Conference&Expo aduce la un loc proprietarii de magazine online, profesioniştii din domeniul marketingului, oameni influenţi din domeniu, conturând un cadru de discuţii constructiv în care să poată fi găsite cele mai interesante rezolvări la problemele comune din acest sector. Ajuns deja la ediţia cu numărul 10, evenimentul are ca temă centrală anul acesta Sell them your story, cu alte cuvinte identificarea elementelor care se ascund în spatele poveştilor de succes pe care le auzim mai mereu venind dinspre acest domeniu al eCommerce-ului.

Cu ajutorul prezentărilor interactive, al workhopurilor şi al dezbaterilor, cele peste 30 de persoane cu influenţă vor încerca să explice totul despre comerţul electronic şi modul în care proprietarii de magazine online îşi pot îmbunătăţi strategiile şi vânzările. Pe lista celor care participă la TeCOMM se află antreprenori, proprietarii de magazine online, consultanţi în comerţ electronic sau agenţi de publicitate şi profesionişti în vânzări online, design, SEO, marketing şi accesibilitate. Şi pentru că vânzările online depind şi de cei care asigură plăţile în siguranţă, la eveniment vor veni şi furnizori de plăti online, servicii financiare şi servicii hosting, telecomunicaţii şi logistică.

Printre temele de discuţie principale din cele două zile de TeCOMM se numără plăţile în online, vânzările online, retenţia clienţilor sau comportamentul consumatorului, extinderea magazinelor online şi tot ce ţine de marketing şi converşii, SEO şi PPC. Cei peste 200 de manageri şi proprietari de magazine online vor lua parte la conferinţe în care se vor prezenţa şi poveştile de succes din online, afaceri care s-au dezvoltat şi au ajuns să genereze profit substanţial, la expoziţii în cadrul cărora vor veni în contact cu furnizori de servicii. Nu vor lipsi workshopuri interesante despre marketing, antreprenoriat, PPC, SEO sau marketing de tip mulţi-channel.

Noutăţile aduse la această ediţie includ şi forumul Cross-Border, locul ideal pentru a înţelege dinamica unei pieţe mondiale, preferinţele clienţilor şi diferenţele culturale care pot influenţa procesul de cumpărare.

Prima zi

Ca să vă faceţi o idee despre evenimentul în sine, în prima zi, pe 26 aprilie 2017, se va discuta despre capcanele de evitat în evaluarea indicatorilor în Google Analytics, discuţie coordonată de Attila Birtha – Digital Marketing @ Proclick, despre metode pentru interfetele unui magazin online, discuţie susţinută de Eugen Potlog, UX Lead & Product Manager @ Conversion Marketing. Discuţiile vor continua pe teme precum: Cum poţi evita algoritmii Panda şi Penguin în 2017 prin tehnici noi, cu participarea lui Ovidiu Joiţa CEO iAgency.ro, Siguranţa cibernetică, cu participarea lui Sebastian Kucharek, Head of Treasury and Trade Solutions Central and Eastern Europe @ Citi, Sesiuni workshop susţinute de Sergiu Neguţ Associate Dean, Maastricht School of Management, Content Discovery – a rising star, cu participarea lui Călin Rotarus, General Manager Tailwind România.

Tot în prima zi se va putea discuta liber despre comerţul online transfrontalier alături de: Carlo Terreni-General Director @ Netcomm Suisse, Sven Bally, Founder &Senior Consultant @ XETA, Ivan Vrhel Head of Commercial Bank @ Citi România, Mihai Pătraşcu-Founder & CEO @ evoMAG, Jesse Weltevreden-Research Director @Ecommerce Foundation, Dan Mazilu-Owner @Mediatel Group, Mugur Frunzetti-Founder and CMO @ Retargeting.Biz, Daphale Dinesh-Head of Cash Mgmt. Product and Sales Citi Commercial Bank, Jakub Minks-Regional Director, Central&Eastern Europe @ Exponea şi Laurenţiu Cenuşă-CEO @ Any Media, Free Wifi, Victor Tighinean-General Manager for România, Hungary, Slovenia, Croaţia and Serbia @ ECCO Shoes.

A doua zi

În a două zi, pe 27 aprilie 2017 dedicată exclusiv conferinţelor, participanţii vor fi implicaţi în discuţii despre construirea şi proporţionarea unui brand de eCommerce de lungă durată, conferinţă susţinută de Kunle Campbell Advisor and Ecommerce Growth Consultant @ 2X eCommerce [UK], despre întreruperi digitale în industria fashion şi retail, discuţie coordonată de Carlo Terreni – General Director @ Netcomm Suisse sau despre vânzări, discuţie coordonată de George Iordache, Sales Team Leader, eMAG Marketplace România. Despre dorinţele clienţilor se va putea discuta cu Mike Bainbridge, Chief Digital Technologist @ Rackspace, despre setul de instrumente de marketing se va discuta cu Jakub Minks, Regional Director Central & Eastern Europe @ Exponea. Trecerea de la Big Data la Emoţional Data va fi dezbătută cu ajutorul lui Sven Bally, Founder&Senior Consultant @ Xeta, iar despre gândirea inovatoare se va putea discuta sub coordonarea Nick Lansley, Nick Lansley’s Innovation Lab Innovation Insider.

Alţi speakeri de top implicaţi în discuţii vor fi: Ivan Vrhel (Head of Commercial Bank @ Citi România), Mihai Pătraşcu (Founder&CEO @ evoMAG), Victor Tighinean (GM for România, Hungary, Slovenia, Croaţia and Serbia), Jakub Minks (Regional Director, Central & Eastern Europe @ Exponea), Richard Prenderville (CMO&Founder @ Peloton Digital Marketing Group).
Un mare avantaj al participării la TeCOMM constă în posibilitatea adresării unor întrebări într-o sesiune specială din a două zi, la care vor participa Antonio Eram (CEO&Founder @ Netopia), Doina Vilceanu (Chief Marketing Officer & Business Development Manager @ ContentSpeed), Claudiu Fărcaş (Profitshare Affiliate Platform Manager @ Conversion) şi Florinel Ioan Chiş (Executive Director @ ARMO), Dan Mazilu (Owner, Mediatel Group).

FacebookLinkedInTwitterGoogle+

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Current month ye@r day *

Post Navigation

Facebook IconTwitter IconVisit Our Google + PageVisit Our Google + Page