Tool gratuit de la Google

tool google

 

Google pune la dispoziție o serie de tool-uri gratuite care sunt de mare folos pentru un site și pentru dezvoltarea acestuia. Printre cele mai utilizate tool-uri se numără: tool-ul de monitorizare și determinare a pozițiilor din SERPs, tool-ul de determinare a cuvintelor cheie, tool-uri de marketing, precum și altele care ne ajută să analizăm exact starea și traficul site-ului. În acest mod se poate determina o strategie din punct de vedere seo, prin intermediul căreia se poate ajunge pe o poziție mai bună în Google.

Google Webmaster Tools: este un ”must” pentru fiecare deținător de site fiind considerat cel mai popular și puternic instrument pus la dispoziție de Google. Practic GWT este un serviciu care conține mai multe instrumente prin intermediul cărora webmasterii pot determina integritatea unui site, de asemenea, se poate îmbunătăți vizibilitatea acestuia în căutarea Google, dar și în alte motoare de căutare. Acest lucru fiind urmărit de oricine are un site sau o afacere online. Așa că, pentru un site sănătos și ușor de accesat se pot urmări cu ușurință datele din GWT.

Iată câteva dintre instrumentele care se regăsesc în Google Webmaster Tools:

Sitemap, adică harta site-ului: harta site-ului este importantă în privința structurii site-ului (pagini, categorii, articole), deoarece această structură va putea fi comunicată motoarelor de căutare. Acest lucru este util pentru site și vizitatori. O astfel de hartă trebuie generată, iar pentru asta există diverse softuri speciale. În momentul în care harta a fost generată, se introduce adresa acesteia în GWT, din momentul respectiv paginile site-ului vor fi mai rapid indexate de Google.

Keywords: aici pot fi determinate cuvintele cheie. Acest pas este unul esențial, deoarece cuvintele cheie descoperite vor putea fi folosite în campaniile de optimizare pentru site sau în campaniile pay per click. Determinarea unor cuvinte cheie relevante și reprezentative pentru afacere este în fapt drumul spre obținerea unor rezultate favorabile. Niște cuvinte care nu au legătură cu domeniul sau cu afacerea în sine sunt mai mult decât inutile. Tocmai de aceea se pune accent pe analiza cuvintelor cheie și pe alegerea cu grijă a acestora. Un astfel de tool te ajută să afli și care este nivelul competiției pe cuvintele cheie alese.

Sitelinks: secțiunea de sitelinks se referă la link-rile din site. Print intermediul sitelinks se poate stopa apariția subtitlurilor, astfel pastrandu-se doar titlul principal. De regula, daca google gaseste un site relevant unei cautari ii poate genera subtitluri.

Crawler acces: prin intermediul acestui instrument se poate genera fisierul robots.text, cu ajutorul acestuia se poate comunica către Google ce pagini nu trebuie să fie indexate.

În Google Webmaster Tools se mai găsesc următoarele instrumente: Malware, Links to your site, Html suggestions, Crawl errors.

 

 

FacebookLinkedInTwitterGoogle+

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Current month ye@r day *

Post Navigation

Facebook IconTwitter IconVisit Our Google + PageVisit Our Google + Page