Moz Rank mai bun?

mozrankÎmbunătăţire Page Authority prin:

  • Postări şi pagini care oferă informaţie relevanţă, unică, interesantă pentru alte site-uri care vor face trimitere către site-ul tău – postările nu trebuie să fie sub 1000 cuvinte şi să determine comentarii, discuţii;
  • Share, Share, Share – în interiorul blogosferei şi pe tot ce înseamnă social media – prin social media îți asiguri traficul, încrederea, relaţiile online şi autoritatea de care ai nevoie; de asemenea, plasarea de butoane de social sharing la fiecare pagină şi postare;
  • Backlinking de calitate – se poate obţine doar prin crearea de conţinut foarte bun, care merită citat, despre care merită să vorbeşti, merită să fie în centrul atenţiei, backlinking către site-uri similare din punct de vedere al conţinutului;
  • Backlinking intern foarte bine structurat – linkurile interne nu trebuie să fie prost organizate şi nici să fie dispuse în mai mult de trei straturi;
  • Update-uri frecvente – conţinut fresh şi postări zilnice, cât mai multe, cât mai interesante, diferite, specifice publicului ţintă căruia te adresezi;
  • Înscrierea în directoare de calitate;
  • Marketing profesional pentru articole;
  • Postări relevante şi de calitate pe forumuri;
  • Comentarii pe blogurile de pe site-urile cu autoritate;
  • Intrarea pe pagini tip QA – Question and Answer;
  • Social Bookmarking de calitate;
  • Adăugarea de imagini relevante – prin intermediul lor poți să „etichetezi” site-ul folosind cuvinte cheie relevante pentru SEO;
  • Adăugarea de video relevante – se obţine mai uşor „all-media authority”;
  • Google Authorship – e foarte important ca fiecare autor conectat la site să aibă setat Google Authorship; conectarea unei pagini web cu o persoană ajută Google să evalueze conţinutul creat de respectivul individ la o scala mai largă;
  • Linkuri interne – linkuri de la alte pagini web ale aceluiaşi domeniu.

domain-authorityÎmbunătăţire Domain Authority prin:

– Optimizarea On-Site:

  • Structura site-ului curată, aerisită, user-friendly;
  • Crearea de Sitemap accesibilă şi simplu de parcurs;
  • Număr mediu de linkuri per pagină, fără a exagera cu linkurile;
  • Strategie de internal linking practică;
  • Creşterea timpilor de răspuns la upload şi download.

– Optimizarea On-Page:

  • Cuvinte cheie variate;
  • Permanent links scurte şi relevante;
  • Optimizare conţinut pe nivele – blocuri;
  • Postări noi, Noutăţi – secţiune permanentă în Sidebar.

– Conţinut unic, interesant, relevant;
– Promovarea site-ului prin intermediul social media şi canalelor simple de promovare – email, forum etc;
– Link Building de calitate, doar în ideea conţinutului site-ului;
– Utilizarea tuturor formelor social media, obţinerea social media authority – followers de calitate, linkuri către profilele de social media, câştigarea de followers prin conţinut epic sau viral;
– Crearea unui brand puternic pentru site/domeniu – offline marketing, publicitate pe social media, re-targetare, crearea unei relaţii strânse cu comunitatea din jurul brandului, interacţiune permanentă;
– Construirea de relaţii cu oameni cu influenţă, lideri de opinie din domeniul tău – sharing pentru conţinut creat de ei, interacţiune online cu liderii de opinie.

Îmbunătăţire Moz Rank prin:

  • Backlinks de la siteuri cu autoritate– siteurile cu autoritate au şi conţinut de calitate; backlink-urile de la siteuri cu autoritate pot creşte Moz Rank-ul site-ului;
  • Folosirea Moz Toolbar – obţinere de informaţii relevante despre diferite pagini de pe Internet;
  • Utilizarea de tehnici SEO uzuale – taguri H1, folosirea de italice, bold;
  • Evitarea de Black Hat SEO Methods, adică trişarea online cu tehnici SEO dubioase;
  • Crearea reputaţiei online – dobândirea încrederii din partea celorlalţi, publicului, de unde şi trafic mai mare, backlinks de calitate şi Moz Rank mai mare;
  • Înscrierea în programe de link exchange – permit conectarea şi schimbul de linkuri cu alţi proprietari de siteuri cu un conţinut similar şi tematică similară;
  • Găsirea de bloguri noi care permit comentarii – plasarea de linkuri către site sau postări pe temele respective;
  • Oferirea scrierii unui „guest post” pentru un blog popular;
  • Folosirea a tot ce înseamnă şi oferă social media, promovare masivă în social media – creare de conturi pe cele mai populare reţele de socializare, postări tot timpul pe profilele de social media.
FacebookLinkedInTwitterGoogle+

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Current month ye@r day *

Post Navigation

Facebook IconTwitter IconVisit Our Google + PageVisit Our Google + Page