Importanța conținutului în optimizare

continut

 

Conținul este în fapt unul dintre cele mai importante aspecte de care trebuie să ținem cont în momentul în care ne decidem să începem optimizarea unui site. Ideea de bază este ca vizitatorul să rămână pe site și eventual să se întoarcă. În cazul în care paginile site-ului sunt umplute cu conținut de slabă calitate sau conținut de ”umplutură” este clar că orice metodă de optimizare sau orice strategie seo care este aleasă și pusă în aplicare nu va avea succes.

Cât de imoprtant este conținutul unui site?

Ei bine, vizitatorii apreciază conținul interesant și acest lucru îi determină să revină pe site-ul respectiv.

În cazul magazinelor online sau chiar și a firmelor care își promovează afacerile, soluția în avea un conținut cât mai bun este apelarea la serviciile de copywriting. Este ușor de găsit un copywriter bun, de regulă acesția își expun portofoliu și astfel se poate selecta cel care este potrivit cerințelor. Un copywriter experimentat va știi să creeze texte care vând, acest lucru însemnând un plus pentru afacere.

Asadar, doar un conținut bun va aduce mult doritele  link-uri și va genera conversii. În plus, calitatea conținutului este apreciată și de motoarele de căutare, de aceea în această privință trebuie respectate câteva reguli de bază. În primul rând se stabilește titlul paginii, făcându-se diferența între titlul pentru motorul de căutare  și titlul pentru vizitatori. Astfel avem ”titlu pentru browser” care este important pentru seo și titlul pentru vizitatori menit să le atragă atenția. Deosebirea dintre cele două constă practic în poziționarea cuvintelor cheie în funcție de necesități. În organizarea conținutului vom ține cont și de subtitluri. Acestea fac ca textul să fie aerisit și astfel vizitatorului îi va fi mai ușor să găsească informațiile căutate. Cu cât acestea sunt mai sugestive cu atât mai bine. Este de preferat abordarea unui limbaj simplu și clar, în detrimentul unui limbaj sofisticat și mult prea elaborat. De asemenea, imaginile afișate pe site au rolul de a atrage vizitatorul, ceea ce înseamnă că acestea trebuie să fie bine poziționate și să aibă o rezoluție bună. Un lucru care trebuie evitat este amplasarea stufoasă de bannere și link-uri externe. Nu va fi prea plăcut pentru vizitator când accesează un site care îi îngreunează accesul la informație, ba chiar acest lucru poate fi ușor enervant, și cu siguranță va parăsii pagina. În schimb se poti folosi cu succes link-urile interne, care ajută la accesarea cât mai rapidă a subiectelor de interes.

În general, un conținut bun este ușor de remarcat, până la urmă creatorul de texte este responsabil de acest lucru. Cu cât textul este mai atractiv și mai interesant cu atât mai mult va atrage link-uri naturale și desigur vizitatori. Concluzie: Conținul face banii!

FacebookLinkedInTwitterGoogle+

One Thought on “Importanța conținutului în optimizare

  1. Sergiu on mai 19, 2016 at 7:31 am said:

    frumos articol . Vad ca sunt primul care lasa comentariu.
    As vrea sa las si un link catre un blog interesant . Sper sa nu fie considerat Spam
    http://www.peisajelecalatorului.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Current month ye@r day *

Post Navigation

Facebook IconTwitter IconVisit Our Google + PageVisit Our Google + Page