Lumea SEO PPC din 29 octombrie 2013

lumea-seo-ppecMarți, 29 octombrie a avut loc ediția cu numarul 83 a evenimentului Lumea SEO PPC. Aceasta ediție a fost dedicată domeniul IT. Fiindcă se apropie cu pași repezi Black Friday, furnizorii de servicii seo și ppc au început deja ”antrenamentele” pentru această zi, fiecare punând în aplicare diverse strategii în vederea obținerii rezultatelor dorite. Scopul acestei ediții a fost tocmai acela de a oferi câteva sfaturi în ceea ce privește optimizarea pentru campaniile și produsele din domeniul IT.

Speakeri:

Bogdan Aron- Managing Director – 2Parale

Cosmin Negrescu- CEO –  Seo monitor

Cornel Coman- Specialist PPC – Webdigital

Primul care a luat cuvântul a fost Cosmin Negrescu, de la Seo monitor. Ni se reamintește faptul că motorul de căutare Google a anunțat luna trecută că va scoate aproape toate informațiile despre cuvintele cheie din Google Analytics-trafic organic (lucru care s-a întâmplat deja), ceea ce înseamna că aproximativ 90% din vizite sunt ascunse la nivel de cuvinte cheie sub umbrela not provided. În continuare este prezentă aplicația Seo monitor, care ajută la generarea unei strategii seo bazată pe cuvinte cheie alese în mod inteligent, ca ulterior să se poată măsura performanțele în Google. Aplicația este alcătuită din 4 module, plus un al 5-lea modul care nu este vizibil, acesta este un raport săptămânal ce conține schimbările care s-au întâmplat în ultima săptămână cu site-ul respectiv. Legătură acestei aplicații cu Google Analytics constă în faptul că se poate reconstrui pagina pierdută din Analytics-trafic organic, practic se identifică cuvintele cheie prin extragerea informațiilor din Google Webmaster Tools, astfel se reconstruiește lista de cuvinte cheie care a generat traficul. Pe scurt aplicația răspunde la câteva întrebări: Cum se pot atrage clienții care nu caută direct brandul? Ce cuvinte cheie pot plasa site-ul în top? Cât de dificil este să ajungem în top și cum ne putem menține acolo? În afara de traficul direct, de unde vin vânzările?

Urmează pauza de sushi (delicios moment), apoi Cornel Coman ne prezintă 7 metode alternative de promovare prin PPC marketing pentru IT&C. Prezentarea acestuia este destul de amuzantă, numindu-se: Războiul Rece în PPC, făcând o analogie între advertiserii cu bugete mai mari (oligarchs) și cei cu bugete mai mici (outliers). Un oligarh vrea intotdeauna anunțuri pe primul loc, clickuri și cele mai multe afișări, în schimb un outlier este interesat de Roi (return on investment) și de Custumer Retention.

7 idei de promovare IT&C pentru Outliers:

1. Google Search

2. Google Display

3. Remarketing

4. Facebook Ads

5. Facebook Retargeting

6. Gmail

7. Youtube

Lumea SEO PPC se organizează în fiecare lună, pentru studenți intrarea este gratuită, iar pentru restul persoanelor se percepe o taxă de 6.3 euro.

 

 

FacebookLinkedInTwitterGoogle+

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Current month ye@r day *

Post Navigation

Facebook IconTwitter IconVisit Our Google + PageVisit Our Google + Page